tisdag 23 februari 2010

Klockan två

ska jag prata med en researcher från TV4 inför torsdagens program, och sedan har jag ett klientsamtal till per telefon innan jag avslutar för idag.

I morgon ska jag piffa till håret, och konstigt nog har allt sådant pifferi inträffat alldeles perfekt innan tv-framträdanden.
Min - inte fina -utväxt behöver slingas till varannan månad, alltså är det dags nu igen.
Planen att bli mörkare har jag lagt på hyllan. Med mina för övrigt ljusa färger skulle jag bara se konstig ut och jag vill gärna känna igen mig själv när jag hejar på mig själv i spegeln på morgonen.

Så, hur har ni det?
Fryser ni?

2 kommentarer:

faith sa...

Grymt kallt och till och med ansiktet fryser till is och värker av all blåst.Men solen tittade fram en stund och det var ljust klockan 17.00 så kanske det finns hopp trots allt!

Åsa Hellberg sa...

Det var till och med ljust i morse:)

Kram Åsa