onsdag 24 februari 2010

Jag vill gärna att ni bortser

från eventuell glåmighet och rödkantade ögon i morgon, de kan enbart tillskrivas mitt skjuktillstånd som just bäst beskrivs som stackars, stackars mig.
Inte nog med att alla har lämnat mig alldeles ensam, jag har varken glass eller halstabletter hemma.

Tycker ni synd om mig?
Va, inte?

Okej.
Var med i tävlingen och vinn min pocket istället, det är roligare.
Du anmäler dig i kommentarsfältet i inlägget som gäller bloggfödelsedagen (tidigare idag)...eller via mail till info@hellbergcoaching.se.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker synd om dig.
Men jag hoppas du ska slippa rödkantighet i morgon.
och
Lycka till!
Jag har din bok men är gärna med i utlottningen.
Jag kan ge den i present till någon annan - vet inte vem just nu men det brukar vara så att det visar sig vem som behöver den om det är så.
Krya på dig
kram Sanna

Nicolina sa...

Hej!

Hittade din blogg genom Onnas Fjällbacka. Själv kommer jag ursprungligen i från Sannäs men med rötter i Fjällbacka. Visste inte att vi hade ännu en författare i Fjällbacka. Skulle gärna vilja läsa din bok verkar mycket intressant.
Krya på dig!

Åsa Hellberg sa...

Sanna; du är anmäld!
Nicolina; vad kul. Välkommen hit!

Kram Åsa