torsdag 4 februari 2010

Filmtajm

"Jag har älskat dig så länge" med Kristin Scott Thomas, någon av er som har sett den?
Förhoppningsvis är den en bra avslutning på en härlig torsdag.

Jag försökte ta en tupplur under eftermiddagen, men då den misslyckades kommer jag att somna gott ikväll.
I morgon är jag fullbokad från morgon till kväll och vad är en bättre uppladdning än åtta timmar i bingen?
I love sova.
Jag blir snällare, piggare, snyggare och gladare.

Man kan säga att sömn är min nya make-up.

4 kommentarer:

Agneta sa...

Och här blev det filmen The Reader" som börjar precis nu. Bra avslutning på kvällen förhoppnings-vis! Tack!

Anonym sa...

Det sista för min tv-kväll var CSI :)
Sömn är det bästa som finns - eller rättare avsaknad av den är hemsk. Jag behöver bra med sömn för att fungera. Och den gör bättre för utseendet än all smink i världen. Det ger bättre hud under ögonen och en piggare/ gladare blick bla.
Sov gott :)
Sanna

Anneli Stålberg sa...

Hammaren på spiken!
Sömn är den bästa ansiktstlyftningen. Själv får jag för lite just nu. Säger väl allt om hur jag ser ut;)
Kram och sov gott!

Åsa Hellberg sa...

God morgon!

Kram Åsa