torsdag 18 februari 2010

God morgon

Har ni varit vakna i natt?

Om inte, kan jag berätta att OS-hockeyn har dragit igång och att Sverige slog Tyskland med två mål mot noll.

Jag vill också gärna meddela er att jag aldrig någonsin kommer att låta något barn i min närhet köra störtlopp.
Det var riktigt läskigt igår, eller hur?
Pernilla Wiberg sa igår att Anja hade fallit rätt, och hon menade att hon hade använt sig av "rätt teknik" i fallet; varit avslappnad i kroppen och följt med.

Vilken ofantligt tur att det gick så bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inget nattsudd för mig - jag var så trött i går vid tio att jag såg dubbelt.
Kul att det inte behövdes min närvaro vid tv för att Sverige skulle vinna :)
Skönt att det gick bra för Anja - det var visst ett väldigt konsigt "hopp" där hon föll. Jag satt i telefon just då (i ett annat rum än tv:n) men min kompis såg det samtidigt på sin tv och berättade.
Ha en fin dag
Sanna

Anonym sa...

Ja, fy det var det otäckaste störtlopp jag sett. Det enda jag tänkte på när någon ny kastade sig ut i pisten var att de skulle komma ner helskinnade. Att se sprinten efteråt var rena avkopplingen.
Nu ser vi fram emot en ny kväll, hur tror du det går i skidskyttet? Visst är det dags för revansch för tjejerna!!

Åsa Hellberg sa...

Karina; ja, det vore kul om de fick lyckas.

Sanna; tack det samma!

Kram Åsa