måndag 15 februari 2010

Flyttat och klart,

och nu är ni välkomna till nya lokalen.
Det är troligtvis så att jag kommer att husera där fram till sommaren, men det är inte klart än.
Klart är däremot att det blir helt okej både för både klienter och mig.

Hur har ni det idag?
Själv har jag just kommit hem och efter att mina naglar har varit med om att bära möbler behöver de sig en duvning och nytt rött nagellack.
Efter det ska jag gå igenom onsdagens föreläsning och bistå vid mattepluggande. Biståndet brukar sluta med pust, suck och stön från både pluggare och förälder. Att vara pedagog till sitt barn funkar väl sådär.
Ändå måste det göras, och min idé idag handlar om att äta någon form av godis.
Efteråt.
Om vi har hållit sams.
Den som blir irriterad blir utan och får titta på när de andra smaskar.

Det kommer i så fall att vara rätt åt mig.

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Vilken bra ide med godiset. Det kan behövas nya trick här hemma också ibland. Det måste vi prova:)
Kram!

Åsa Hellberg sa...

Var så god. Funkar alltid:)

kram Åsa