söndag 28 februari 2010

Jag är inte riktigt nöjd med

hur svenska folket röstar i melodifestivalen måste jag säga.
"Nejmen, varför det" har jag sagt med hög och irriterad röst två lördagar i rad.
Idag är det söndag och strunt samma.

Jag fortsätter på den inslagna vilovägen och tänker på sin höjd plocka fram en dammtrasa som jag kan vifta lite med här och där.
Det är allt.
Målet är att knäcka de rester av förkylningen som har parkerat sig i huvudet. Maken till envishet...

Vad har ni för er idag?

6 kommentarer:

Kia sa...

Allt jag ska göra idag är att önska dig god bättring!! (Förutom tvättningen och packningen och städningen och....)
Kram

Åsa Hellberg sa...

Tack Kia.
När åker ni, jag trodde du var i Spanien nu:)

Kram Åsa

Kia sa...

Vi åker i morgon och kommer hem på fredag.

Unknown sa...

I dag snorar jag och svamlar med ett manus som jag ska plocka bort jag-formen från. Körde fast. Har precis mailat en förläggare och ber om hjälp. Fy vad jag är tjorvig!

Åsa Hellberg sa...

Bädda ner dig istället, hjärnan klarnar då.

Kram och krya på dig,
Åsa

Anonym sa...

Jag håller stenhårt på Pauline, jag.

Och så vill jag tala om att jag flyttat. Igen... ;)