fredag 26 februari 2010

Vinnarna dras i morgon

eftersom min tonårige dragare inte är hemma ikväll, alltså har ni chansen att anmäla er till 24.00.

Äntligen får jag se lite konståkning. Tyvärr går ju de sändningarna mitt i natten och då får man passa på när repriserna kommer, som nu.
Det bor en liten isprinsessa (jamen ni fattar) i mig, men i år har jag inte haft skridskorna på mig en enda gång.
Det är inte för sent än. Vintern kommer tillbaka nästa vecka har jag hört.
Tydligen sitter alla hemma och virka svenska OS-mössor just nu och då är det ju passande att använda dessa under vinterns sista skälvande dagar.

I min kalender är det vår i mars, och det betyder att de vita byxorna och jeansjackan kommer fram på måndag.
Hur långt fram är en annan fråga.

Någon gul-blå mössa blir det inte, och det har inte ett dugg med vädret att göra.

Inga kommentarer: