söndag 12 september 2010

Det tar sig

och i morgon när jag sätter mig i bilen kommer jag nog nästan att vara helt frisk.
Idag kommer blekansiktet med den röda randen under näsan att ta sig till frissan, jag tänker stå utanför dörren när de öppnar klockan tio.
Förhoppningsvis kommer de att se att jag behöver omedelbar omvårdnad.

Senare under dagen måste jag ta beslut om vilka kläder jag ska ha på mig i Fjällbacka i morgon.
Eftersom jag är helt stillös finns det mesta i garderoben, allt från business till romantik, vilket mer ställer till problem än ger öppningar.
Å andra sidan kan jag plocka med mig både en kostym och en klänning och låta mamma avgöra vilket som blir bäst.

Hon är ju den av oss som är nödgad att titta på mig under den två timmar långa föreläsningen.

3 kommentarer:

Agneta sa...

Du har nog samma stil som jag låter det som. Inte helt lätt att klä sig...
Ta med lite olika och låt magkänslan bestämma (som om den visste något om kläder, baaaah!)

Sus sa...

Åh, är det i morgon det är dags =)!
Ha så kul!

Åsa Hellberg sa...

Stort & smått; ja, jag gör nog så...

Sus; Heja Fjällbacka!