tisdag 21 september 2010

Idag

har jag varit i stan och träffat min coach och jag klarade mig från regn och parkeringsböter.
Det sistnämnda har enbart med tur att göra eftersom jag efter 20 minuters letande oftast ställer mig precis utanför gränsen för det tillåtna, bara aningens för nära övergångsställen till exempel.

På vägen hem körde jag till centrum för att handla kattsand men kom istället hem med fläskkotletter.
Min tolkning (ursäkt) av det misstaget är att jag är trött och att jag behöver lägga mig en stund.

Bra tänkt, Hellberg!

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

=)
Man kan ju inte vara på topp jämt.

Jag kanske ska ner en sväng till bokmässan, om jag får syn på dig kommer jag fram och säger hej!

Åsa Hellberg sa...

Jag är inte där :(, hälsa på Simona istället!

Shamrock sa...

Fläskkotletter istället för kattsand... Ja det är väl sak samma, förstår att du blandade ihop dem ;)