söndag 26 september 2010

Om ni undrar vad coachen

har för sig en sådan här söndagkväll så kan jag berätta att hon har kollat in information från olika sajter gällande starter från Palma Airport.
En av dem ger vid handen att sonen startade 18.19, fyra minuter efter utsatt tid.
Det gör mig rätt nöjd eftersom jag fick ett sms av honom som sa att hans batteri var på väg att lägga av. Min tes är att ett fungerande batteri är bra att ha om man blir försenad och vill ha tag på någon...

Själv beger jag mig mot Skavsta om någon timma, med lite medvind kan de ju landa en stund innan schedule.
Det är ju det där med att vara i tid, ni vet.

5 kommentarer:

Marie sa...

Härlig blogg!!
Kommer att bli en följare.
Trevlig söndag

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack, Marie. Varmt välkommen!

Anonym sa...

Jag är också "tidsperfektionist"... :)

Kram
Maria

Anneli Stålberg sa...

Det där är en tid du inte får missa :D

Åsa Hellberg sa...

Maria och Anneli; extra viktigt denna gången när han landade före utsatt tid:)