fredag 3 september 2010

Idag har jag gått förbi tre

skoaffärer.
Gått förbi, ni läste rätt.
Jag är numera en mogen kvinna *host*.

Något jag alltid behöver däremot är nya böcker och jag läser ju gärna inbundet eftersom mina mogna ögon inte är ett dugg förtjusta i de pyttesmå bokstäverna i pocketupplagorna och idag köpte jag Denise Rudberg senaste "Ett litet snedsprång" som så många har rekommenderat.

Denise namn står med betydligt större bokstäver än titeln, så blir det när man är stor och kan sälja böcker på sitt namn.


3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Tack för tipset! Konstaterar att jag inte är mogen än...har jättesvårt att passera skoaffärer....de drar mig in=)

Önskar dig en sköööön fredagskväll!
Kram
Adela

Lillis goes Odd sa...

Kan man gå förbi skoaffärer? Wow!
Nu har jag beställt din bok (pocket med små,små bokstäver) och väntar med spänning på den. Har bara läst andras kommentarer om den. Väljer pocket för då kan jag ge bort den till andra boknördsystrar utan att känna samlarbehov.

Sov gott :-) och ha en bra helg.
/Lisa

Åsa Hellberg sa...

Tack Adéla

Lisa; du kommer inte att vilja ge bort den:)
Tack, och tack det samma!