torsdag 9 september 2010

Jag måste säga att jag är nöjd

när jag löser mina tekniska problem... ännu en gång.
Lite nya okejanden i mailkontona löste problemet jag hade i inlägget nedan.
Kan jag nu dessutom fixa lite mat så kommer jag att överleva den här dagen också, även om jag tvivlade på just det halv fem i morse.
En okristlig tid att vakna om ni frågar mig.

Om jag får bestämma - vilket jag sällan får - skulle jag sova mellan 24 och 08 varje natt.
Det är helt perfekt.
I brist på det perfekta händer det som ni vet att jag tar en tupplur, och idag kommer en sån att sitta som en smäck mellan två klienter.

Har jag sagt att det är bra att arbeta hemifrån?

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Vad praktiskt. Hos oss har vi ett vilrum mrn det används nästan aldrig

Åsa Hellberg sa...

Nej, men vilorum hemma kan man använda, tack och lov!:)