tisdag 7 september 2010

Jag har blivit Awardad


av författaren till Överenskommelser, Simona Ahrnstedt, och i den fina ingår att berätta saker om sig själv samt att skicka den vidare.

Härifrån skickas ingenting vidare, däremot kan jag berätta följande om mig själv som ni möjligtvis inte redan vet.
  1. Jag har läst alla Lotta-böcker.

  2. Jag har spelat flygvärdinna i en kort scen i en svt serie av Hannes Holm och Felix Herngren.

  3. Min bil har gått över 16000 mil.

  4. Det en Ford Focus.

  5. Jag har lätt för mikrofoner.

  6. Jag gick upp över 20 kilo när jag var gravid.

  7. Jag var storrökare i 25 år.

  8. Äter nikotintuggummi sedan 10.

  9. Jag dricker inte alkohol sedan 3 år tillbaka.

  10. Om varumärket Lyspsyl skulle sluta tillverkas skulle jag dö. Läppdöden.

Jag undrar om det var tio? Anyway, tack Simona!

3 kommentarer:

Agneta sa...

Testa Försvarets Hudsalva. Bättre än Lypsyl! (Och nej, det kan inte vara en smaksak! ;o))

Åsa Hellberg sa...

Aldrig i livet!

Onna sa...

Jag gjorde en sån här lista med 100 saker om mig. Faktiskt mycket nyttigt. Kul att läsa listan idag, det är verkligen jag! Finns nånstans på min gamla blogg.
Tyvärr ser der dåligt ut med att komma hem till den 13:onde, men man vet aldrig med detta yrket :)
Kram!