tisdag 2 oktober 2012

Eftersom Katis fantastiska kommentar

har ramlat bort måste jag ju klippa in den här:

"Hej, ville bara säga att min mamma, som läser way snabbare än jag och som älskade första Sonja fick läsa tvåan före mig och ääälskade den. Hon så att hon sträckläste den å det måste hon verkligen ha gjort för hon fick den igår eftermiddag.... Hon tyckte den var ÄNNU bättre än den första! Du har överträffat dig själv, Åsa. Komplimanger!!! :)) "

Tjoho, vad glad jag blir.
Tack Kati, och hälsa din mamma!

4 kommentarer:

Ebba Range sa...

Vad underbart - heja Åsa!
Själv har jag inte tagit mig tid att sträckläsa "Testamentet" - är i full gång med redigering. Men vad jag längtar att få läsa dina ord istället för mina.

Åsa Hellberg sa...

Hemligheten menar du? Haha, redigera du. Boken finns ju kvar!

Åsa Hellberg sa...

Kati, nu försvann din kommentar igen, men jag såg den:)!

Anonym sa...

Jag längtar tills det blir Sonjas hemlighets tur. Först måste jag ta mig ingenom Simonas Betvingade. Jag har försökt börja två gånger och bara hunnit läsa första sidan. Alltid är det något annat som kräver min uppmärksamhet :). Men oj vad mycket läsning jag har att se fram emot.
Vet du något mer om det kommande eventet i Karlskoga? Är det bara den 6 november som du kommer att vara där? Risk för att det inte funkar för mig den dagen. Har blivit kallad till en konferensresa mellan 5-6 november. Som sagt - det är alltid något annat som kommer emellan, aaarrgh.