onsdag 5 februari 2014

"En liten värld" blir huvudbok i Bonniers Bokklubb.

Det är ofantligt stort. Om man läser böckerna som kommer hem i brevlådan, och det skulle jag tro (och hoppas) att många gör, så kommer väldigt många att läsa en Hellbergare i vår.

Min bok och nya "Bridget Jones" i samma paket.

Helen Fielding skriver också om 50- plus. Bridget har blivit en mogen (nåja) kvinna.
Det ska bli en sant nöje att få läsa den när det kommer ut samma datum som "En liten värld."
Jag och Helen, liksom.

Hehehe.

Ps, jag har skrivit 2000 nya ord i Sara. Nu är jag på gång på riktigt. I morgon ska jag hitta enmental skrivstuga.
Tjoho!

8 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Gratulerar! Bara längtar till jag har den i min hand!
Kram Eva

Linas drake sa...

Jättegrattis till dig! Wow! Vilken känsla det måste vara.

Simona sa...

Så jäkla coolt!

Åsa Hellberg sa...

Tack, tack!

Annika Estassy sa...

Fantastiskt stort och kul!

Hanna Lans sa...

Ja jisses, vad stort, grattis!

Åsa Hellberg sa...

Annika; ja, jätteroligt!

Hanna; tack!!

Anneli Stålberg sa...

Wow! Ja, det var väl bara det jag ville säga. Wow!