lördag 8 februari 2014

Precis nu gick solen ned.

Här är klockan sju, det är runt arton grader och vi har just sovit ett par timmar.
Dagens bild från vår balkong tre minuter efter vi kom hit.













Nisse pratar spanska som om han aldrig gjort annat och jag har druckit en servesa sin alchol och skaffat mig så många viktväktarpoäng att nog hela grejen sprack.
Eventuellt tar jag nya tag nästa vecka i morgon.
Oajfaj här är långsamt och jag kan inte messa bilder eftersom min telefon är uppfuckad, men i morgon skiner solen igen så vad gör det.
(Ja, jag längtar lite hem efter min nya lägenhet, men jag måste verkligen lära mig att vara utan den i alla fall en vecka emellanåt.)

Hasta la proxima.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt ni har det...
Sanna

Simona sa...

Saknar dig redan.

Åsa Hellberg sa...

Och jag dig, vi måste se när vi kommer hem!

Åsa Hellberg sa...

Ja, här har vi det toppen!

Sus sa...

Och i våra förorter vräker regnet ner så du behöver INTE längta hem. Än =)

Ha en underbar vecka!