tisdag 18 februari 2014

Redigering och läkarbesök.

Det är vad jag ska ägna mig åt idag.

Jag hoppas att doktorn tar mina händer på allvar. Det gör i alla fall jag, och jag tänker inte gå därifrån utan att det har tagits diverse prover.
Eftersom jag från och med i söndags äter strikt Lchf och ska göra det i en månad, så får vi se om det kanske också hjälper att jag har tagit bort mjöl (läs gluten) som jag misstänker att min kropp inte är så förtjust i.
Jag utesluter också mjölk, grädde och ost, för viktens skull.

Jag köpte en burk med kokosfett igår och trodde att det skulle vara smaklöst när man stekte i det, men jag tyckte att jag kände smaken i min äggröra.
Vad säger ni? Är det inbillning?

Det är jättefint väder i min förort, så idag promenerar jag till doktorn.
Vår, hurrni.
VÅR!

6 kommentarer:

Ebba Range sa...

Min äggröra smakar också kokos.
Jag hade det på fisk och det blev en utsökt brytning.

Åsa Hellberg sa...

Jag är lite besviken:)

Helena sa...

Det finns kokosolja utan smak sk deodoriserad kokosolja. Det är dessutom lite billigare. Win win liksom :)

Singelmamman sa...

Min kompis har haft stela fingrar och har helt uteslutit mjölk och tycker att det hjälper.

Åsa Hellberg sa...

Tack. det ska jag titta efter!

Åsa Hellberg sa...

Jag utesluter både mjölk och vete ett tag så får vi se om det hjälper, i morgon får jag veta om det är någon annan vajsing.