lördag 22 februari 2014

Jag signerade den första "En liten värld" igår.

Till Simona, som hade fått den från vårt gemensamma förlag Forum.
Tack Carina för bilden!

Jag undrar varför man skriver snett. Gör ni också det?

När jag signerar måste jag ha en bra penna, jag skriver nämligen så illa att det enda som kan hjälpa mig är att pennan är bra. De gånger man får skriva i många böcker (sällan, men det har hänt) är det superviktigt eftersom min handstil blir sämre ju mer jag skriver.

Lördag.
Idag ska jag hemmafixa innan jag ska åka till min Nisse i eftermiddag. Jag har ramar som inte har bilder i sig, skåp som inte är rensade och papper som ligger där det inte ska ligga. 
I bakgrunden ska jag ha tjejernas tremil. 
Trean 10.30.
Och så behöver jag promenixa.
Det kan hända att jag börjar med det.




Inga kommentarer: