fredag 21 februari 2014

Supertrevlig dag

med Carina, Pernilla och Simona.
Och om jag inte hade haft en telefon som kostade 6000 kronor men som inte tar emot mms som andra (Sony Z1, vad är problemet?) så hade jag kunnat visa oss när vi äter finfin lunch. Nu får ni lita på att vi ser glada och nöjda ut.

Sedan fick jag hempanik, kli i ögonen och lite- för- mycket -folkångest på tunnelbanan. Men nu är jag hemma, mascara är borttvättad, och jag sitter i soffan och är supernöjd.

Ikväll ser jag på Babben tror jag. Och kanske Skavlan.
Är groteskt trött så det är möjligt att det blir mest blädder mellan kanalerna.

Jag skulle behöva mer semester känns det som just nu.
Visst är det konstigt?

2 kommentarer:

Thesa82 sa...

När min man köpte en sony z1 fick han ringa till operatören och de fick skicka inställningar till telefonen för att han skulle kunna skicka och ta emot sms... så testa det :-)

Åsa Hellberg sa...

Jag har gjort allt, inget funkar just nu:)