torsdag 6 februari 2014

En månad kvar till release och då passar väl den nya headern finfint.

Min aktivitetskalender börjar fyllas på, såpass att det krockar.
Men det behöver jag inte bekymra mig om idag. Här råder nämligen redigeringsläge.
Jag har kollat med min förläggare, och vi har kommit överens om deadline sista april, med tanke just på aktiviteter runt En liten värld.

Så jag tuffar vidare, mycket nöjd med gårdagens arbete måste jag säga.
Idag blir det nog ännu bättre när jag har flyttat in i den här mentala skrivstugan.
Som av en händelse ligger den på Gran Canaria och jag tror att bästa skrivplatsen är på balkongen.

Mot kaklet.
Kämpa, Åsa, kämpa!

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Heja Åsa! Så fint härinne!

Åsa Hellberg sa...

Tacktack!

Snäckskalsdalen. sa...

Fint med kartan i bakgrunden, men ska du till Amman, Damaskus och Bagdad - var rädd om dig! Skojar bara lite!

Åsa Hellberg sa...

Det är mer en symbol för boken än något annat:)