söndag 23 februari 2014

Min tv kajkade ur,

eller snarare boxen.
Jag vill inte säga att jag fick fullständig panik, för det skulle ju låta urfånigt eftersom det finns så mycket värre saker i världen, så låt oss säga att jag blev ... lite mer än paff.

Jag har haft den där boxen i exakt två månader, och rimligtvis borde det inte vara något fel, alltså började jag dra ut lite sladdar för att ladda om den. Och så tog jag fram manualerna som inte längre är manualer utan enbart papper med hänvisningar till webbsidor.
Efter att ha provat allt med samma boxdöda resultat, gjorde jag det enda jag vet att jag kan. Jag bytte batterier till fjärrkontrollen, och naturligtvis: VIPS!
Antingen ser jag helt galet mycket på teve eller så är dagens batterier urusla.
Två månader.
Bah!







Inga kommentarer: