måndag 10 februari 2014

Rapport från Gran Canaria.

8.00 frukost. Jag håller INGEN som helst diet.
9.00 promenad. Vi fuskade oss in på ett hotells privat sol och badterrass och blev instängda. Fråga inte. Kom tillbaka till vårt hotell via en soptipp och en promenad på motorvägen.
10.30 Väntade på att det skulle sluta blåsa. Drack kaffe, äter chips.










Det slutade inte så vi satte oss på balkongen som har den här utsikten.











Snart måste i alla fall jag sova lite igen.
O maj, det är ett hårt liv att ha semester.

Ps, jag läser. Livet efter dig. Moyes. Snorbra.
Med tanke på titeln är jag dock rädd att den inte slutar som jag vill.
Om du vet får du inte avslöja något.






3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ni har det härligt, snurrar omkring lite - jag ser det som en idé i en kommande bok. Och jag vet slutet, men jag säger ingenting alls.
Kramar och njuuut

Anonym sa...

Den boken är braaa,säger ej mera!
Koppla av,ät och njut av allt..du kan vakta maten hemma, sedan :o)!!
Idag fick jag hem "Sonjas hemlighet",älskade ju den förra och ser fram emot den här också!! MVH,lillalenah

tigerliljan sa...

Vet inte - men en vän läste den och sa att hon storgrät och att hon inte tyckte att just jag skulle läsa den.
Och det ser underbart ut att kunna sitta på en balkong.