lördag 26 oktober 2013

Äter frukost.

Müsli med frukt.
Är lite trött på ägg för tillfället.

Befinner mig hos N. Skulle jobba här i helgen var det tänkt, men glömde mitt manus hemma - alltså pappersversionen med min redaktörs goda påpekanden. Å andra sidan var det två sidor kvar och dem kan jag ta i morgon. Jag har ett slut och en början att putsa utan hennes kommentarer.
Och en novell att skriva.
Visst gillar jag press men jag kanske överdrev en aning när jag lovade 3000 ord till på torsdag.
Nu håller jag vad jag lovar, men skallen är helt tom på idéer.
Och eftersom just jag har tillfrågats om att skriva, så måste jag ändå tro att de vill ha den lite "Åsig."

Jag börjar sen.
Nu ska jag på stan och köpa nya höst/vinter/vår boots.
Med smakråd.
Det händer aldrig, alltså blir det här en test på om N någonsin mer ska få följa med igen.

Jag är en ensamshoppare. Blir alldeles för förvirrad av smakråd.
Kan själv och vet själv.
De enda jag skulle tänka mig kunde hänga med är Trinny & Susannah.
Jag tror att de kan göra under med min kroppsuppfattning.

Lördag, vad gör ni?


1 kommentar:

Ebba Range sa...

För egen del vet jag att inte ens Trinny o Susanna skulle kunna rubba mina val av skor. Om - jag kunde ha andra skor än de jag är tvungen till pga ryggen så skulle jag ha höga klackar ... men det var så det var förr ... nu är nu och låga klackar gäller. Men det finns roliga sådana också - om man betalar bra :)