onsdag 16 oktober 2013

Jag målar naglarna och kollar Skavlan på Svt 24.

Det har varit en bra dag, som avslutades med att sonen och flickvän ville bjuda på middag. I know! Visst är det lyxigt?
Sedan tog jag ett bad. Det var nog sju år sedan. Och så rakade jag benen, det går så mycket lättare i ett badkar än i en liten dusch som vi hade tidigare.

Nu sitter jag här och doftar gott och viftar på händerna så att lacket torkar snabbare (jag vet, det funkar inte, men jag har Seche Vite-lacket på som ska göra torkningen snabb).
Jag vill nämligen ligga i sängen och se Grey´s klockan 21.

Mina vallningar har gjort ett hastigt och lite lustigt uppehåll. Men mina övre kroppsdelar ömmar, så jag antar att jag fortfarande har ägglossning, även om det var rätt länge sedan senast.
Jag som trodde det berodde på att jag var mindre stressad.
Fan.

I morgon ska jag presentera "En liten värld", för säljorganisationen.
Det ska bli jätteroligt. Jag är stolt som en höna!

Inga kommentarer: