fredag 4 oktober 2013

Idag blir det säng.

Till sonen.
En ny och bred som han kan ta med sig när han någon gång i trettioårsåldern flyttar hemifrån.
N är ledig, så han får följa med till Ikea.
Och kanske provligga.
Sonen överlät det med varm hand eftersom han själv har jobbat hela natten.

Sängen ska köras till nya lägenheten. Flyttkartongerna som jag tänker köpa ska med hit.
Vi flyttar på onsdag och ...
jag har fortfarande inte hört något från ComHem.
Ni vet väl att teven är min absolut viktigaste möbel?
När jag blir rik ska jag köpa en jättestor.
Tyvärr går en ny dator före.

Nästa vecka ska jag  börja slutredigera "En liten värld" och då måste jag ha en dator som fungerar perfekt.
Min blev blå omedelbart när jag öppnade den i morse.
Sedan startar den om och funkar perfekt ett tag. Hårdvarufel, säger familjens datatekniker efter att ha kollat mjukvarorna.
Han säger också att den senare idag kanske inte startar alls.

Vad säger vi.
Fredag?
Rockar lite va´?

1 kommentar:

Shamrock sa...

Com Hem? Jag tror inte att du kan vänta dig att de ska höra av sig, de är ju inte precis kända för sin kundnöjdhet