söndag 13 oktober 2013

Ingen given tevekväll.

Babel 20.00 på tvåan. 21.00 sänder fyran Knight and day med Tom Cruise. En kanskefilm.
Är inte den bra slår jag över till femmans Partaj som emellanåt är ruskigt roligt.

Annars ser jag nog en film.
Netflix har en hel del som tål att ses igen, som Hur man blir av med en kille på tio dagar. Emellanåt är Kate Hudson lika bra som sin mamma, Goldie Hawn, och mannen med det helt omöjliga efternamnet, McConaughey (makkonehej) är charmig som tusan.
Bra kemi dem emellan och därför en bra romantisk komedi.

Den här veckan ägnar jag åt "En liten värld."
På tisdag ska jag träffa min redaktör och på torsdag presentera boken på en konferens. Jättekul att omslaget är klart så att vi kan visa det där.
Förhoppningsvis får jag visa det för er också snart.

Förhoppningsvis2 tar allt roligt med nya boken över nervositeten.
Jag tror att jag får besked om den nya, fina, underbara lägenheten den här veckan.


2 kommentarer:

Shamrock sa...

kollar lite på Knight and day, men ska nog stänga av innan den är slut (jobbdag i morgon)

Anneli Stålberg sa...

En bra film är aldrig fel! Lycka till med lägenheten!