måndag 21 oktober 2013

Jag har en ny telefon.

För att min gamla stängde av sig lite då och då och liksom levde sitt eget liv.
Samma varumärke som tidigare.
Samma varumärke som jag alltid har haft.
Fast från början hette det Ericsson.

Den här stor. Det är fantastiskt när man som jag inte tänker på att ha läsglasögonen med mig överallt.
Och så funkar den som min gamla, men med en jättebra kamera.
Hurra, det är precis så jag vill ha det.
Nu ska jag lära mig hur man bloggar och tar emot mail.
Men först tvättstugan ... för andra gången idag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

:-) Jag gillar verkligen din blogg. Läser mest barn-bloggar eller mammabloggar annars. Din är så avslappnad och skön, och så skriver du ju så bra. Trevlet som vi säger i Skåne. ///Maria

Anneli Stålberg sa...

Jag skulle också behöva en ny, min går inte att ladda på vanligt sätt längre. Jag får ta ut batteriet och ladda det i en laddare. Känns lite jobbigt.

nillas liv på pinnen sa...

Vad vore livet utan tvättstugan.

Åsa Hellberg sa...

Tack Maria!!
Anneli; jag är så glad för min!
Nilla; förfärligt!