torsdag 3 oktober 2013

Nu är alla papper inlämnade till bostadsbolaget,

håll tummarna för att jag fick med allt och att det räcker.
Som vanlig löntagare är det lättare att visa vad man kommer att tjäna än som vanlig egen företagare.
Nu har jag ändå "bevis" för en hel del för nästa år, så hoppas, hoppas, hoppas!
Mentalt har jag redan flyttat in i den fina lägenheten.

Idag ska jag vara fotomodell på ett väldigt fint bokomslag. Jag säger inte att den heter "En liten värld" och att ni kan ser resultatet någon gång i april. Det säger jag absolut inte, därför stryker jag det.

Jag har packat en resväska med olika stilar. Jeans, boots, high heels, tajta kjolar, blusar, tröjor. Vi får se vad teamet vill ha och hur de ser på kvinnan jag ska porträttera.
Tack och lov finns det en sminkös där.
Jag har på sin höjd sovit i tre timmar i natt.

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Håller tummarna för ovanstående och är säker på att du blir smashing!

Anonym sa...

Håller alla tummar och tassar.
Jag VISSTE att du var fotomodell!!! Den boken kommer sälja slut på två sekunder.

// Kia