fredag 11 oktober 2013

I am online!

Som jag har längtat!

Jag kan inte återberätta flytten, bara säga att jag är ofantligt glad för att den är över. Nu återstår att packa upp det som är alldeles nödvändigt fram till sista december.

Gamla lägenheten: Idag har jag köpt ben och monterat dem på köksskåp och så har jag bytt kontakt på den nya spisen.
Jag säger det igen; bytt kontakt på den nya spisen. Jag. Åsa Hellberg. Tekniskt geni om ni frågar mig.

Och så kan det ha att göra med Kerstin, som klockan sju i morse stod i en av gångarna på Bauhaus i Länna och lärde mig hur jag skulle göra.
Jag var så lycklig efteråt att jag var tvungen att föreviga mig själv och elunderverket.
Jag kan ha messat den här bilden till några stycken.











Idag ska sonen och flickvännen handla. Det är möjligt att jag beställer godis.
Jag har ett jobb kvar och det är att tömma bilen på resterna från gamla lägenheten som är lämnad nu, men jag tror att jag sover först.

Hurra!

3 kommentarer:

Kati sa...

HURRA! Vad skönt att allt gick bra!

Anonym sa...

Hurra! Grattis och välkommen tillbaka!
Och, Jo! jag vill höra alla detaljer om flytten!

Kram Kia

Simona sa...

Åh! Vad skönt med nät! Hurra!