fredag 25 oktober 2013

Pressbild, Forums.

Fina färger, eller hur?

17 kommentarer:

Simona sa...

Wo-hooo!

Det kommer bli en fantastisk vår 2014!

Wo-fuckin-hooo!

Spader Madame sa...

Fina färger, fin tjej!

Ebba Range sa...

Du är så vacker o omgivningen också!

Kati sa...

Wow, jättefint!

Gafflan sa...

Ja! Men DU ÄR så SNYGG Åsa!! :)

Åsa Hellberg sa...

Tack. Bra fotograf, vill jag gärna säga också!!

sandra sa...

strålande!

Anne sa...

Jättefin bild!

Anonym sa...

Toksnygg! Både du och bilden! (Och enda gångerna jag önskar att jag var blondin är när jag ser blondiner i just den där blåfärgen. Det är så SJUKT smickrande.)

Är det Helén Karlsson som fotat?

Åsa Hellberg sa...

Suzanna; japp, Helén, hur såg du det?

Åsa Hellberg sa...

Den där fina blusen från Zara gick tyvärr sönder efter en tvätt. Älskade färgen.

Annika Estassy sa...

Snyggo!

Andra intryck sa...

Superfint!

Åsa Hellberg sa...

Tack!

Miiias sa...

Jättefin bild, supersnygg!

Agneta sa...

Åh, Åsa! Jag har alltid tyggt att du är snygg, men det här tar priset! Så himla vacker! Kram

Åsa Hellberg sa...

Men tack, vad ni är snälla!