söndag 27 oktober 2013

Färdigredigerad.

I alla fall tror jag det.
Jag ska ta ett varv över förändringarna i morgon bitti för att se att jag gillar dem då också.

Nu tar jag en paus och går till Icaaffären utanför dörren.
Sonen och flickvännen ska laga mat, men jag har grejer jag vill handla till mig.

Igår åt vi torsk. Jag gjorde äggsås och N kokade fisken.
Det var gullegullvarning på det.
På hela kvällen, faktiskt.
Ingen teve, ingen film, inga datorer, bara N och jag.
Det är tur att karln är rolig att umgås med.

Ikväll ska jag se Lyckan, kärleken och meningen med livet.
Jag har sett den en gång förut,och förstås läst boken, och ser framemot att se den igen.
Trean, 21.00.



2 kommentarer:

Shamrock sa...

Det är till att vara snabb (tänkte på redigeringen). Kl 21 ikväll har jag som mål att ligga i sängen får se om jag är trött och sover eller om jag ska försöka hålla mig vaken och titta på filmen. Är det värt att kämpa emot sömnen för att se den?

Åsa Hellberg sa...

Nej:)