tisdag 22 oktober 2013

Efter tio sidor kom livet emellan,

en bank och dess id ... så jag tog lite tag i det. För det enda banken kunde säga var att det var en konflikt med mitt virusskydd.
Dumheter förstås. Till sist var jag tvungen att säga hej då och lösa det själv.

Det är fortfarande ett hiskeligt oväder här hos mig men jag måste ändå handla, det är min tur idag. Sonen och hans flickvän tog hand om det och lagade mat igår.
19 årigt barn = lyx. Särskilt när de vet att de kan åka ut om de inte sköter sig.
Det är inget hot, det är ett argument.

Jag hade tänkt att föreslå en trevlig film för er idag, men det finns absolut ingenting i dagens tablå.
Nada.
Och inte en enda av mina älskade filmer är uppackade.
Netflix. Det är du och jag idag.





2 kommentarer:

Ebba Range sa...

Virusskydd är inte att leka med. Hade ... kommer inte ihåg nu vad det heter. Men den motade bort nästan allting - blev galen på det.

Åsa Hellberg sa...

Det var inte det problemet här, den här gången alltså :)