lördag 5 oktober 2013

Min kompis!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar över något jag såg när jag läste om Magnesium:
De kraftiga svettningar som vissa kvinnor i övergångsåldern drabbas av, orsakar också magnesiumbrist. Deras minskande halter magnesium orsakar sömnstörningar, panikattacker, värk i kroppen och depression. Om dessa kvinnor dessutom konsumera moderna sojaprodukter i ett missriktat försök att dämpa sina symptom, kommer de i själva verket att förlorar ännu mer magnesium eftersom det kommer att bindas till de stora mängderna av fytater i dessa hopkok.
http://www.kostdemokrati.se/margareta/2013/03/19/fantastiska-magnesium-weston-a-price/
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack, Sanna!!

Shamrock sa...

Jag älskar Jessika Gedins hår. Jag begriper inte hur hon kan få det stora lockiga håret till små strikta frisyrer

Åsa Hellberg sa...

Jag tror att det är mer lockigt än tjockt.

Sus sa...

Och jag som ser henne ibland vid Odenplan kan bekräfta att det ä mer lockigt än tjockt =)