lördag 5 oktober 2013

Vaken sedan fyra,

och det var väl ingen idé att ligga där och vifta med öronen.
Istället gjorde jag mackor med marmelad (???).
Äter inte du Lchf, frågar sig vän av ordning, och det gör jag visst det.
Bara inte till frukost just idag eftersom jag var sugen på marmelad.

Jag ska rensa källarförrådet idag. Ska få hjälp av sonen är det sagt.
Han borstade tänderna strax efter att jag vaknade, så vi kan väl säga att vi är i total ofas.
Men jag är ett mammahygglo.
Han får sova till 12.

Om fem månader kommer min nya bok.
Om knappt två veckor ska jag presentera den för säljkåren.
På måndag får jag min redaktörs kommentarer.

Jag är lätt upphetsad eftersom allt är på gång nu.
Allt.
Vem har tid att sova då?


4 kommentarer:

broder sa...

Sova är bara slöseri av tid under den korta tid man har..

broder sa...

Sova är bara slöseri av tid under den korta tid man har..

Simona sa...

God morgon darling!
Jag somnade halv tio igår, efter att ha sett 8 avsnitt av Homelnad. Första säsongen var otroligt intensiv, men även den andra håller en hygglig nivå. Första finns på Netflix, mycket mycket sevärd. House of Cards gillade jag inte, men jag gav upp redan efter första avsnittet, så kanske jag har fel. Vad mer?
Hurra för din nya bok! Och din nya dator! Och den ljusnande framtiden! Hurraaaa!

Åsa Hellberg sa...

Sverker; haha.

Simona; hurra för väldigt mycket just nu!