lördag 5 oktober 2013

Men åh.

Jag hittade "Det bästa med den här dagen-boken", som vi skrev när sonen var liten. Han berättade på kvällen innan han skulle sova och jag skrev.
Just den här är från våren 2000, han skulle fylla sex i augusti.

Må 17/4: Allt var lagom.

Påskafton 22/4: Det bästa av allt i hela denna boken var att vi var på Skansen.
Det var den bästa lördan jag har haft.

17/5: Utflykt med nya skolan. Jag var duktig som vågade gå med själv.

Ett hopp framåt. Nu har han börjat 6-års.

15/9: Hade med gitarren till skolan, jag sjöng Karlsson för alla i klassen.

27/9: Varit i skogen. Jag köpte pokémonkort för veckopeng 2 veckor i förskott.

7/10 (= lördag för 13 år sedan): Jag var på bio, Pelle Svanslös.

14/10: Mamma har ingen humor idag.

Va?



5 kommentarer:

Kati sa...

va?? haha, är det möjligt? :-))

Åsa Hellberg sa...

Han tyckte väl så den dagen:)

Agneta sa...

Hahahaha! Kul kille :)

Fru Venus sa...

Ha ha :-) UNDERBARA minnen!

Åsa Hellberg sa...

Det är jätteroligt att ha kvar.