måndag 14 oktober 2013

Så.

Då lämnar vi omslaget med Carolafläktar, smink, hunden Doggy och löshår, fram tills i mars. Då kommer jag förmodligen att tjata hål i huvudet på alla om detta underverk till bok, så kan jag hålla en lite lägre profil fram tills dess är det nog bra.

Idag har jag återigen lämnat papper med en massa siffror på, till bostadsbolaget som äger den där lägenheten som jag så innerligt gärna vill ha.
Och så har jag fastat. Jag har inte en aning om hur många kalorier jag åt vid fem-tiden, men då hade det gått 24 timmar sedan jag åt senast. Tomatsoppa med en stekt kycklingfilé, finhackad paprika och gurka.
Väldigt gott.
Jag gillar mina fastedagar, blir inte ordentligt hungrig förrän just vi femtiden.
Flyttveckan hoppade jag över dem, men nu är jag på gång igen.
Om jag minskar i vikt?
Inte ett gram tror jag, men jag känner mig slankare.

Nu ska jag äta ett päron och vara redaktör åt N.
Jag är sträng men rättvis.
I morgon ska jag träffa min egen, Kerstin, som har satt klorna i En liten värld.
Hurra, nu blir det hårdkör ett tag igen.

Inga kommentarer: