lördag 19 oktober 2013

Särbon ska ut med sin bästis

och jag har precis tömt Misses toalett.
Det är ungefär så stor skillnad det är på vår lördagskväll.

Och inte mig emot, jag njuter av att sitta i min fåtölj med fötterna på bordet och se på American Idol ,där de två kvinnliga jurymedlemmarna, Mariah Carey och Nicki Minaj, verkligen ser ut att tycka illa om varandra.
Det spelar ingen roll, de tjejer som är kvar i tävlingen är HELT fantastiska sångerskor.
Gästcoach är den urmysige Harry Connick Jr.

Kvällens romantiska komedi är, trots att Drew Barrymore är med, Music & Lyrics. Fyran 21.30.

Ungefär så.
Nu ska jag lyssna på de vackra rösterna medan jag vänder biffarna.
Det är dags för middag.
Tjoho!

2 kommentarer:

Simona sa...

Vad kollar vi på? Körslaget?

Åsa Hellberg sa...

Hehe, nä, just nu pratar jag med nittonåringarna som ska köpa godis till (oss) filmen.