lördag 5 oktober 2013

Jag Älskar min nya dator.

Därför måste jag blogga mitt i bestyren.

Sonens bebiskläder.
En kartong.
Släng eller Åhh?

Foton på gamla fästmän från 80-talet?
Släng eller ... titta och släng?

Alla kläder jag har sparat för att jag var skitsnygg i dem en gång i tiden: Släng!
Två trasiga torkställningar: Släng!
Matta jag har saknat: Behåll!
Pulkor och hockeyrör: Insamling eller nåt.

Just nu har jag paus. Bilen är fylld och jag ska åka till Östberga och sortera.
Vi har ett soprum i källaren, i samma korridor som mitt förråd. Där ska vi ställa resten.

Nu ska jag väcka min hjälpreda, 19 år.
Vad glad han ska bli!




3 kommentarer:

Ebba Range sa...

Det är många beslut att fatta när man röjer.
Jag borde/ska snart göra samma sak även om det inte blir någon flytt för min del - men man vet aldrig - ska på visning på tisdag och jag har plats 8 - så man vet aldrig ...

PS Barnens babykläder behåller jag alltid en del av DS

Fru Venus sa...

Man borde flyta vart femte år...

Izabella sa...

Behåll sonens babykläder.