söndag 27 oktober 2013

Så många frågor.

Klockan är bara halv fem, hur är det möjligt?
Jag sitter med en obscent stor påse godis framför mig, hur det gick till?
Katten skriker och vill något, men vad?
Jag behöver sova nu, men hur blir det då med nattsömnen?

Det allra största frågetecknet var igår när jag skulle sätta på mig mina promenadvänliga
skor hemma hos N. Jag hade som vanligt packat min lilla väska och i den lagt ned det jag behövde, bland annat mina röda Converse.
När man plockar grejer ur en kartong är det exakt så här det kan bli om man inte tittar noggrannare än på färgen.
Jag fick åka hem och hämta den rätta.


5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Läste på Forum, ser så fram emot boken! :-)
Då har jag bestämt mig, ser Roberts på trean, fast den slutar kl. ett inatt....

Anonym sa...

Hahahahaha! Underbart!

Åsa Hellberg sa...

Jag önskar att N hade fotat mitt förvånade ansikte när jag skulle sätta på mig den andra skon.

Åsa Hellberg sa...

Venus; ja, den är lång som tusan.

Åsa Hellberg sa...

Venus; ja, den är lång som tusan.