fredag 8 maj 2009

Ny dag

Min tacksamhetslista från igår.

Jag är tacksam för

- att min son ligger i sin säng och vrålgarvar åt något på youtube precis innan han ska somna.
- att fästmannen kom med papper som jag behövde.
- att det gick att spara bilder och dokument från min kraschade dator.
- jag blev erbjuden att arbeta mer på ett ställe där jag idag är konsult.

Denna dag innehåller ingen coaching utan istället ska jag fokusera på administrationen av mitt företag.
Detta sker hemifrån, och här kan jag strutta runt i vilken mundering som helst.

Alltså funderar jag på att göra det iklädd morgonrock.

Vad har du på dig idag?

5 kommentarer:

helene sa...

Grattis till mer jobb!
Just nu har jag en rosa morgonrock på mig.
Tänker varje gång jag tar den på mig att jag måste köpa en ny.Men jag oorkar inte gå i affärer.

Anonym sa...

Det låter härligt!

Vad jag går klädd i? Nu när vintersäsongen och långkalsongernas tid är förbi är det gympabyxor... väldigt bekvämt!

Åsa Hellberg sa...

Helene; de gamla utslitna är ju skönast:)

Karina; gympabyxor är en annan av mina favoriter.

Unknown sa...

Jag har på mej pösiga (skitsnygga) jeans, ett linne med en massa text på, en militärgrön tröja på full i fläckar (som ska vara där) sockor med döskallar, flera armband. På ett står det; UTROTA FATTIGDOMEN NU på. //Liz

... och svarta crocs och zebrarandiga glasögon

Åsa Hellberg sa...

Liz; Då syns du:)