måndag 14 juni 2010

Det kan vara bra att veta

att det du fokuserar på får du mer av.

7 kommentarer:

Dr Molly sa...

visst är det coolt! På så sätt bestämmer man själv innehållet i sitt liv! Kramar

faith sa...

Ja det ligger väl något i det kan jag hålla med om. men så svårt att bryta och fokusera rätt ibland. Men det är väl en process och tiden får utvisa i mitt fall. Tack Åsa för dina kommentarer och jag är glad att du inte ändrar utseende på din blogg. Den känns liksom lite hemtam och trevlig att återvända till...
faith

HOUSE of ADELA sa...

Helt sant...man kan styra sitt liv även om man inte alltd tror det.=)

Kram!

Anonym sa...

ja.. och idag fokuserar jag på att må bra och vara tacksam. Och släppa taget och vila i tilliten till att allt är precis som det ska, och blir superbra. så då blir jag mer tillitsfull, tacksam och mår snart ännu bättre då?

Största tacksamheten jag känner är faktiskt till det faktum att jag ALLTID har valmöjligheter, aldrig är ett offer. (insikten börjar sjunka in på djupet) Skönt, för vanmakt är den värsta känslan jag vet.

kram! /Lizzie

Anonym sa...

håller för övrigt med om att det är skönt att du inte byter utseende på bloggen. Den är hemtrevlig och trivsam. /Lizzie

Åsa Hellberg sa...

Jag tycker det är tänkvärt att gott föder gott, på samma sätt som motsatsen naturligtvis.

Kram Åsa

Anonym sa...

men som Einhorn säger... att välja det goda är inte alltid en enkel process. Många etiska dilemman. (läst sjunde dagen och konsten att vara snäll) /Lizzie