söndag 27 juni 2010

Mitt ansikte påminner skrämmande mycket

om en tomat.
Eva Dahlgren pratade på i sitt sommarprogram och jag glömde helt bort tiden.
Sånt straffar sig om man är en blondin som jag.

Jag har just sett "Har du hört ryktet om Morgans" med Hugh Grant och Jessica Parker.
Den kan du låta bli att se blir mitt betyg.

Någon som lät bli att se idag var domaren i matchen Tyskland-England.
Till och med jag såg att England gjorde mål, och jag använde ändå bara ett halvt öga.
Varför har man inte målkameror i fotboll, det funkar ju alldeles utmärkt i hockey?

Strunt samma.
Nu ska jag gå och svalka min tomatfejja.
Vad gör ni, är ni bortresta eller kanske just hemkomna?

5 kommentarer:

Anna sa...

Jag såg inte domarfadäsen. Men jag hörde den. Eller rättare sagt protesterna från dem som såg den... ;)

Malin W sa...

Vad trist att filmen inte var sevärd. Jag brukar gilla romcoms...

Sitter just nu och förbereder mig inför en anställningsintervju. Därefter (när den är genomliden) börjar semestern på riktigt. Härligt. Hoppas också på en tomatfejja men det är väl inte troligt - vi har bara 9 plusgrader här i lappland.
Allt gott!

Robert W sa...

Jag är hemma. Börjar inte min semester förrän vecka 30. Så det blir att ligga i.

HOUSE of ADELA sa...

Har nog samma tomatfeja som dig=)
Hemma efter en kanondagsutflykt! Dags att sova och jobba 2 v till innan den sköna semestern;)

Kram
Adela

Anneli Stålberg sa...

Har det underbart i Danmark men saknar Sommar :D Försöker att undvika att bli tomatröd.