torsdag 10 juni 2010

Fredagsfeeling

Men det är att gå händelserna i förväg.
Inte för att jag har några större problem med att klara av den här torsdagen; det är behagligt arbetsväder i Stockholm.

Egentligen hade jag velat börja läsa Simonas bok igår när jag kom hem, men det kom annat i vägen som att hämta tonåringar som hade varit på fest.

Jag har nu tio böcker av blandad kompott i min hög men den här kommer att slukas först.
Enligt de på festen som redan hade läst den blir man kär i huvudrollsinnehavaren Seth, och lite romantik i helgen tycker jag låter som en strålande idé.

2 kommentarer:

Kia sa...

Vad härligt med en stor bokhög så här i början av sommaren! Det vill jag också ha, jag börjar bygga upp den så fort jag har kommit hem från landet.

Åsa Hellberg sa...

Bra Idé!
Kram Åsa