tisdag 1 juni 2010

United Minds

har gjort en undersökning om status och författare (vilket jag per definition inte är med mitt enda alster, det krävs visst två... men ändå)

Mest status för en författare

1. Positiva recensioner i morgontidningarna 27,6%
2. Att hamna på DN:s kritikerlista 22,6%
3. Medverka i Bokmässans seminarieprogram 18,0%
4. Att bli intervjuad i Babel 12,1%
5. Positiva recensioner på SVT:s kulturnyheterna 9,6%
6. Sitta i morgonsoffan (och berätta om sin bok) 9,0%
7. Bli intervjuad i kvällstidningarna 1,2%

Vi kan här konstatera att jag ligger hyfsat till eftersom jag kan ticka av trean, sexan och sjuan.

Jag vet inte varför inte radio fanns med på listan, de har väl helt enkelt missat det.

Förhoppningsvis missar inte ni Karlavagnen ikväll. Programmet startar 21.40 och handlar om det modigaste vi har gjort för kärleken.
Klicka här.

6 kommentarer:

Pennelina sa...

Jag har sagt det förr: Du förtjänar allt gott du kan få!

Kramar från mig :-D

HOUSE of ADELA sa...

Jag ska lyssna!;)

Kramis
Adela

Anneli Stålberg sa...

Klart man måste lyssna :)

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Tack Pennelina!

Adela och Anneli; topp!

Unknown sa...

Kul lista!

Åsa Hellberg sa...

Liz; eller hur:)