lördag 26 juni 2010

Jag har nackspärr

och det roliga med det - det ser i alla fall roligt ut - är den nerv som av någon anledning hoppar i underläppens enda sida.
Det började igår på väg hem från Kolmården och har fortsatt idag.
Att jag kopplar ihop det med nackspärren är för att efter mina värktabletter kickar in så går läpphoppet över.

Nackspärr och läppnerver till trots är det en härlig dag i förorten.
Av det svarta på himlen blev det absolut ingenting och nu skiner solen vilket den tydligen ska göra i flera dagar till.
Perfekt.
I morgon ska jag tvinga med mig sonen till stranden.
Det ska nog funka om jag lovar att vi - på min lilla radio - bara rattar in kanaler han gillar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Massage, massage, massage! Ligg i solen och värm din nacke och be sonen massera.

Åsa Hellberg sa...

Tack, Bra idé!

Agneta sa...

Jag läste om din nackspärr igår (men skrev inget?!?)
Hoppas att det känns bättre idag!

Åsa Hellberg sa...

Idag är det mycket bättre, tack:)