söndag 13 juni 2010

Jag och en vän pratar bröllop,

och vi har lite olika åsikter om hur och var det ska stå om vi nu någon gång skulle gifta oss.
Min vän skulle glatt kliva in i en kyrka och ha en fest som heter duga, medan jag tror att jag skulle gilla att åka bort och inte festa mer än på tumanhand.

Jag läste just om ett par som åkte till New York och det tyckte jag lät som en utmärkt bröllopsidé.

Låt mig höra hur du vill ha det (och är du gift ges du nu en möjlighet att göra om spektaklet även om det är med samma man/kvinna. Vill du byta ut din partner så glöm inte att skriva anonymt...)?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att det jag mest vill ha är ett gemensamt intresse för hur det blir, sedan hur det blir visar sig när våra viljor får slå sig samman.Vi får lämna eller lägga till något beroende på hur det passar med varandras önskningar.
Men gärna en liten fest med de vi tycker mest om.
Sanna

Kia sa...

Bröllop i kyrka har jag redan varit med om så det behöver vi inte göra om. Däremot tycker jag det ser så fantastiskt ut på de bilder man sett på vigslar ute i naturen. Under ett stort träd eller ute på en klippa, det skulle jag gärna göra om jag visste att det gick att garantera bra väder.

Anneli Stålberg sa...

Det skulle nog bli något enkelt utomlands på stranden för mig.

Kram!

Anonym sa...

Jag skulle göra om det hemma i trädgården igen, på precis samma sätt. Vilken fantastisk dag.