fredag 11 juni 2010

Fredag

Idag bjuds det på pastasallad och jordgubbstårta hos Hellbergs.
Här äter vi det vi är sugna på, om det sedan passar ihop eller inte är inte så noga... som ni förstår.

Efter tårtkalaset ska jag frossa i Simonas bok.
Allt eller inget är min melodi.
Läsa "lite varje kväll" fungerar inte, jag vill ha allt i ett svep.
Det finns de som läser romaner i veckotidningar och det är jag totalt ointresserad av, jag tappar känslan då; det som är den stora grejen för mig när jag läser.
Får jag bara den - gärna redan efter de tre första sidorna - så är jag såld och kan läsa en hel natt.
Bloggar jag ingenting i morgon bitti så förstår ni hur oerhört bra boken är.

5 kommentarer:

Mia S sa...

Mmmmm jorgubbstårta.. det kan jag också tänka mig en fredagkväll :)

Kramen !

Anonym sa...

Ska bli spännande att höra vad du tycker om boken. Ska också läsa den, snart!
ha en bra helg, kram!

Anonym sa...

Jag är lik dig där - om boken får mig intresserad så läser jag så mycket jag kan och skulle bara reta upp mig om jag ska behöva vänta på mer en hel vecka.
Jag gillar inte tv- serier heller som man måste följa för att hänga med i handlingen (serier med lösa avsnitt är min melodi)
Hoppas du får lite sömn i natt trots boken.
Sanna

Anonym sa...

tack¨¨

naussika.blogg.se

HOUSE of ADELA sa...

Är som du och vill läsa allt på en gång! TV serier göre sig icke besvär här...;)
Slukade din bok på nolltid;)

Kram
A