onsdag 9 juni 2010

Simona Ahrnstedt


har nu releasat sin bok Överenskommelser med en härlig tillställning i stan.
Väldigt mycket folk, gott småtilltugg och hur mycket rosa champagne som helst.

Tror ni inte att Frida, från Fridas författardrömmar, var på plats.... henne känner många av oss igen som en av de författaraspiranter som snart kommer att lyckas. Jag följde hennes blogg slaviskt när hon bloggade aktivt.
Det gör hon inte så mycket nu för tiden, men skriver desto mer på sina manus... Tro mig, hon är snart utgiven.
Marcus Priftis från mitt eget förlag, Kalla Kulor, var också där och hans debut Gå på Djupet har just lanserats. Kolla in hans roliga författarpresentation här. Jag och namn, jag tror hon heter Carina, är en av Simonas bästa vänner och var behjälplig med allt som författaren behövde under kvällen. Det var en hel del, inte minst vaser till alla buketter.
En annan kollega från Kalla Kulor är Lars Rambe (i mitten).
Han andra bok, Skuggans spel, är just utkommen och det ryktas om utlandslansering(ar).
De andra två glada är vänner till Simona.
Malin Persson Giolioto, Denise Rudberg och Skrivarmamman var också på plats, men jag fick inte med dem på bild; säkerligen hittar ni mer från Simonas fest på deras bloggar.
Jag fick med mig två signerade böcker hem, jag tycker att min mamma också ska ha en dos av härlig kärlek i romanform.
Grattis Simona, och tusen tack.

6 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Så kul att få vara med på Simonas releasefest.
Kram!

Malin W sa...

Vad roligt att få se bilder från Simonas releasefest.
Tack för att du lade ut dem!

Unknown sa...

Oj vad kul! Måste maila och gratta Simona - igen!

Simona sa...

Tack för att du kom - det var SÅ kul!
Kram

FRIDA sa...

Hej Åsa!

vad du är go! Det var jätteroligt att träffas!

Kram Frida

Åsa Hellberg sa...

Simona; jag ska börja läsa din bok idag, hurra!

Frida; det var superkul att träffas och höra att du är på G med nya projekt:)