måndag 12 april 2010

Är lite

trött i mössan, troligtvis för att jag idag gick upp samma tid som normala människor gör.
Förra veckan bestod av mer påsklov än arbete och man kan kanske tycka att jag därmed har sovit klart.
Icke sa Nicke.
Det går tyvärr inte att lagra sömn, och efter gårdagkvällens sena golf sov jag alltför få timmar.
Ingenting som inte kommande natt kan råda bot på dock.

Dagens fråga: Hur många timmar sover du per natt, och hur många skulle du behöva egentligen?

Fundera på det du, så tar jag en tupplur så länge.

4 kommentarer:

Cattis sa...

Hej vännen,

Jag sover 8 timmar per natt och jag behöver 8 timmar per natt. Jag lägger mig vid 22 och vaknar alltid av mig själv innan jag behöver gå upp. Det är väldigt sällan jag behöver gå upp med en väckarklocka. MYCKET skönt om du frågar mig.

kramkram

Anneli Stålberg sa...

Definitivt för lite. Jag är en kvällsmänniska som inte har möjlighet att sova ut på morgnarna.
Kram!

HOUSE of ADELA sa...

Hmmm..sover alldeles för lite oftast. Beror på ett hektiskt liv kanske...men tar igen det ibland för att jag måste. Då kan jag sova 12-13 timmar;)

kramkram

Anonym sa...

ca 8 timmar - helst mellan ca 23 och runt 7 - om jag ska upp mer än en halvtimme före sju är det inte bra för min "egenrytm" helst inte före sju
sov gott
Sanna