tisdag 27 april 2010

Jag och min stegmätare

ska fortsätta att umgås idag, men först när jag har haft mina morgonklienter.
Den lilla dosan kanske är en bra motivator till att röra på sig lite, eller vad tror ni? Jag är ju inte direkt självgående om man säger så...

Promenerar ni för att det är bra för er eller för att det är skönt?
Jag längtar efter skönt.
Just nu är det mer en nödvändighet än något annat, men jag måste erkänna att jag tänker rätt bra när jag går.

Det måste väl ändå anses som ett plus?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är skönt att promenera - när jag har ett mål - så jag går gärna. Om det är längre men tiden är för kort tar jag cykel - hellre än buss. Detta är inom stan förståss.
Sanna

Anonym sa...

Jag längtar också efter att promenera för att det är skönt inte bara bra. Kram

HOUSE of ADELA sa...

Just nu har vi "stegtävling" på jobbet så man är lite både pressad och sporrad av det. Jag njuter av att gå ut och gå...det rensar hjärnan med=. Har ju två vita vänner med som drar mig ut...;)

Kram!

Anonym sa...

I början för att min coach lurat in mig på Itrim och för att man "måste" promenera där ;-) Nu promenerar jag för att det är skönt och har blivit ett måste på så sätt istället. // A

Anneli Stålberg sa...

Jag älskar att promenera. Många saker blir så mycket klarare efter en frisk promenad. Jag löser värdsliga och andra problem under mina promenader : )

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Ni verkar ju riktigt bra på det där med promenader.
jag låter mig inspirers och tar nya steg i morgon.

Kram Åsa